Dinsdag 8 november Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu Dinsdag 8 november Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8 november Sanur

Door: Dini

Blijf op de hoogte en volg Dini

08 November 2011 | Indonesië, Sanur

Dinsdag 8 november 2011 Sanur

Vandaag een rustdag gehad, erg rustig zelfs en dat is ook weleens lekker. We hadden niets op het programma staan en begonnen de dag relaxt met een 5 keuze-ontbijt. Lekker lang natafelen met een verkoelend windje want de zon was alweer genadeloos aanwezig. De hele afgelopen nacht heeft het geregend en de bliksemflitsen vlogen je om de oren, niet erg als je lekker in je bed ligt.........

We zagen een aantal mensen aan de overkant van de straat het bos inlopen en nieuwsgierig als wij zijn gaan wij daar natuurlijk achteraan om te kijken wat voor spannende dingen daar allemaal te beleven valt, we hadden toch niets te doen. Het pad loopt langs een aantal leegstaande gebouwen (voormalige appartementen) die onder de graffiti zijn gespoten. Aan de overkant een basisschool en daar weer voorbij werd een voetbalwedstrijd gespeeld door leerlingen van het voortgezet onderwijs. De grensrechter stond te vlaggen in zijn colbert (deel van zijn schoolun uniform). Het was bloedheet en vlaggen met een paraplu op is dan een goede optie........... colbertje mocht zeker niet uit...

We liepen een Golfresort voorbij met aan de rechterkant een tuin waar je ter plekke stikjaloers op werd, de Flamboyaan die ik zag zou zo de Mister Boomverkiezing winnen als die al bestond, wat een bloemen. Alles groeit hier zo ongelooflijk overdadig dat je het bijna niet gelooft. Via een luxe hotel langs het strand weer terug naar ons hotel om de rest van de ochtend lezend aan het zwembad door te brengen.

Om twee uur hadden we een afspraak voor een stevige Balinese massage.................. wat moeten wij afkicken als we straks weer thuis zijn en dit soort verwennerij afgelopen is. Ondertussen was het weer gaan regenen en mij is nu helemaal duidelijk wat een tropische regenbui inhoud. Probeer na het diner maar eens droog in je hotel terug te komen als de hemelsluizen volledig open staan en de straten net rivieren zijn...... haha je had ons moeten zien. Gelukkig hebben we daar geen foto van..........

Morgen gaan we weer op excursie, we zijn benieuwd.....