Zondag 6 november Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu Zondag 6 november Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu

Zondag 6 november Sanur

Door: Dini

Blijf op de hoogte en volg Dini

06 November 2011 | Indonesië, Sanur

Zondag, 6 november 2011 Sanur

Vandaag een erg rustige dag gehad, ook weleens lekker. Vannacht veel onweer en vanmorgen werden we wakker van een heftige regenbui. Wel een mooi gezicht zo'n tropische regenbui, de hemelsluizen staan echt wijdopen. Als het afgelopen is dan is het ook meteen weer mooi weer en warm, boven de 30 gr. Na het ontbijt lekker aan het zwembad liggen lezen en af en toe afkoelen in het water.

Vandaag vertrokken er weer een paar van de Javagroep met spijt richting huis, gelukkig hebben wij nog even. Door deze heftige bui was het wel ietsje koeler en in de namiddag hebben we een behoorlijk lange wandeling langs het strand gemaakt en via de hoofdweg weer terug. Ook even bij hotel Bumas gekeken waar Raymond&Sandra vorig jaar 3 weken hebben gezeten en waar wij in eerste instantie ook naartoe zouden gaan. Evenals ons hotel is dit ook een prima plek om een relaxte vakantie door te brengen.

Ondanks dat het bewolkt is kleur je toch bij en je moet oppassen want je kunt zelfs nog verbranden. De Deetresistente muggen hebben ons vandaag eens met rust gelaten, hadden we wel verdient na de lafhartige aanvallen van afgelopen dagen.....................

Het is hier nu 19.00u en we gaan vanavond eens kijken of de Pizzahut iets van onze gading heeft.

Iedereen nog een heel fijne zondagmiddag, wij hebben hem al gehad....
Ook nog even een link naar een aantal foto's

• 06 November 2011 - 15:02

J@n:

Dat zier er allemaal fantastisch uit! Wat een mooie foto's Dini, spannend wat Bert nog in petto heeft met z 'n nieuwe camera. Nog heel veel plezire ik geniet, 'een beetje' met jullie mee.

• 06 November 2011 - 21:29

Steven:

Prachtig, allemaal! Die rok staat Bert trouwens erg goed! Houwen zo, zou ik zeggen...