Vrijdag 11 november Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu Vrijdag 11 november Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu

Vrijdag 11 november Sanur

Door: Dini

Blijf op de hoogte en volg Dini

11 November 2011 | Indonesië, Sanur

Vrijdag 11 november 20.15u bij Mc Donald's

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een echte luie vakantiedag gehad. Er is niets vemeldenswaardig gebeurd om mijn blog mee te vullen.Vanmorgen na een laat ontbijt heerlijk bij het zwembad gaan liggen lezen onder een afdak en dat is hier echt nodig. Af en toe afkoelen in het water en dan weer lekker verder lezen. Je houd het nog geen 10 minuten in de zon uit, zo bloody hot. Tot nu toe hebben we nog niet aan het strand gelegen, de zee nodigt niet echt uit om daar in te gaan zwemmen. Eerlijkheidshalve geef ik toe dat Bert gewoon niet van zandstranden houd dus houden we het maar bij het zwembad met een bar in het water............

Kristel, papa is gisteren door een Balinese kapster geknipt, haha ziet er nog best goed uit...... en de kosten waren 25.000 roepia, dat is 2 euro.....

Vanavond na een broodje kebab zitten we nu even bij Mc Donald's voor een ijsje en even hotmail checken. Moet weer even Wifi betalen in het hotel, kan alleen 12 uur in 4 dagen afrekenen. Kan geen verbinding houden tot aan het eind van de vakantie.

Het enige nadeel zijn de muqgen, ze zijn een offensief begonnen en zijn nu volledig Deetresistent. Die kleine krengen zijn behoorlijk venijnig en de bulten op mijn lichaam breiden zich gestaag uit, haha

Morgen gaan we fietsen huren en de buurt wat verder verkennen.

Allemaal nog een fijne middag, wij zijn al aan de avond begonnen...

• 11 November 2011 - 17:01

Raymond:

Wellicht zijn er meer muggen omdat jullie dichter op het strand zitten wij hadden totaal geen last van muggen....

Enjoy de laatste week!!!

• 11 November 2011 - 17:24

Steven:

Dini, jij weet over een dag met "niets vermeldenswaardigs" méér te schrijven dat ik over een vakantie van twee maanden.
    Trouwens: niks vermeldenswaardigs? Als ik bij "recente reisverslagen" kijk zie ik: "donderdag 11 november" en "vrijdag 11 november". Noem dat maar niks, zo'n geheimzinnige tijdlus!

• 12 November 2011 - 13:56

Martine:

Alles bevalt nog steeds lees ik. Nederland is koud en grijs vergeleken met Sanur. Maar het zonnetje laat zich af en toe nog even zien. Geniet nog even van de laatste week. Tijd vliegt voorbij ;)