24 februari - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu 24 februari - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu

24 februari

Door: Dini

Blijf op de hoogte en volg Dini

24 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,

Wij zijn nu in Pickton wachtend op de ferry naar het Noordereiland.
Jammer genoeg is gisteren mijn laptop stuk gegaan dus de laatste 5 verslagen kan ik niet plaatsen, ook heb ik ze niet op de externe schijf bewaard...... Hopen maar dat ik ze niet kwijt ben. Aangezien er haast nergens in de accomodaties internet is voor de gasten ben ik bang dat de verslagen pas geplaatst worden als ik thuis ben (wie dan nog interesse heeft............) Tot nu toe een fantastische reis.
Liefs van ons allemaal.

• 24 Februari 2010 - 08:39

Robbert:

Dainie darling!

Wat een toestand met die laptop. Ik hoop dat alles goed komt.

Uit pure jaloezie zou ik hopen dat de ferry niet kwam...:)

Geniet nog van de laatste twee weken en we zien je snel weer!

Dikke pakkerd van Robbaire

• 24 Februari 2010 - 14:13

Steven:

Zeg Dini,

Ik zat me zo opeens af te vragen: heb je de foto's van Amerika al op orde?

• 25 Februari 2010 - 21:59

Moochy:

HAllo allemaal.

Laptop werkt niet, dat kan, dan wachten wij allemaal geduld op jullie's mooier verslag als jullie's thuis zijn. Eet & drink & en genieten van deze indrukwekkende reis. TAKE CARE allemaal. MOOCHY