Volledige selectie foto's - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu Volledige selectie foto's - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Dini Hagewoud - WaarBenJij.nu

Volledige selectie foto's

Door: Dini

Blijf op de hoogte en volg Dini

20 Maart 2010 | Nederland, Lelystad

http://picasaweb.google.nl/dhagewoud/AustralieNieuwZeeland1Dini#

Hallo,

Bovenstaande link laat de definitieve selectie zien die ik van mijn foto's heb gemaakt. Van de duizenden foto's die ik heb geschoten heb ik er zo'n 1500 overgehouden.
Wie er nog niet genoeg van heeft en voor degenen die om meer foto's hebben gevraagd een laatste mailtje. Oh ja, de foto van de "zeldzame" witwangreiger is niet echt, het is een foto van een foto. Dat was om Harry&Bert lekker te stangen, maar dat is niet gelukt...... ze geloofden mij meteen al niet.
En jullie dachten toch niet echt dat ik zó goed kan fotograferen!!! De rest heb ik wel zelf gemaakt......
Veel kijkplezier...........Dini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dini

Actief sinds 21 Dec. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 36823

Voorgaande reizen:

01 Juni 2012 - 22 Juni 2012

Rondreis Oost Turkije

21 Oktober 2011 - 21 November 2011

Rondreis Java&Bali

10 Januari 2010 - 10 Maart 2010

Down Under

Landen bezocht: